lördagsmys

Torsdagkväll blev sen för mig. Var ju på stallmöte i nya stallet och det i sig tog inte lång tid men sen stannade jag kvar för att fråga saker och så hjälpte jag till att ta in hästarna, det är ju lika bra att prova ´känna´på dom innan. Känner mer och mer att jag kommer trivas bra där! Ska börja så smått med att flytta över grejer.

Gårdagen var mycket trevlig, först var jag med mamma på stan en sväng och hittade en kavaj till henne. Sen kom Chappe över och umgicks med Cato medans jag var till stallet. Frågade vad dom hade gjort när jag var borta men det var inte mycket, mest sovit blev svaret.
Ledig helgs fredag betyder tacomys hos oss, bjöd in F att äta med oss och då hade vi turen att få efterrätt också! Citronmarängpaj, tyvärr blev den misslyckad men den var god ändå tyckte jag. Absolut potential att bli riktigt smarrig. Du kan testa den på oss fler gånger *blink, blink*

Nu sitter jag i morgonrock och funderar på vad dagen ska få bjuda på. Julpynt förståss, julklappskvart med Daniel, stall och hund. Det vanliga alltså med liten touch of december.

Trevlig helg!!
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0