unga diktare

Har en sån fin känsla i mig efter att ha lyssnat på radio P4 nu på morgonen och hört kärleksdikter. Idag är det boksläppsdag på Strömbackaskolan. Och det är inte vilka som helst som skrivit en diktsamling, nej det är industrigrabbarna som är författare. Jag är så imponerad av deras mod.
"Svetshet kärlek svarvad på Strömbacka" är namnet och endast 100kr kostar diktsamlingen. Klockan 13.00 idag är det realese och jag misstänker att den kommer att ta slut rätt så snabbt!

Det blir bra att ha med sig den känslan på jobbet. Känslan att klara vad som helst...

Puss<3
/T

Kommentarer
Postat av: Fia

Mina killar :)

2009-11-12 @ 16:35:31

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0