farbror doktor

Dagens första göromål är avklarat. Har fått lite piller utskrivna som jag ska åka på apoteket och hämta ut senare. Nu har min kropp 2 veckor på sig att bli bra, annars kan det bli sjukgymnastik för mig och sånt har inte jag tid med.
Veterinären har inte ringt, skulle höra av sig efter telefontiden som slutar kl 9. Så nu vet jag inte alls när dom kommer eller om dom kommer, suck.
Lite sjukt just med vet att man nästan måste boka upp en hel dag för att besöket kan bli så grymt försenat om det händer nåt akut någon annanstans. Tur för mig att jag har lediga dagar mitt i veckan. Hoppas bara det blir av idag för på måndag och tisdag kan jag inte. Måste också ta hit hovslagaren snart igen. Vet inte vad han får för fantastisk mat, hovarna växer som ogräs. 

Ska kanske passa på att hälsa på mammi när jag åker till apoteket. Det gäller att planera lite och göra det innan stallet så slipper jag duscha 1000 gånger idag.
Ja så får det bli.


Hörs/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0