döden knackar på

Gårdagen var inte precis nån höjdare. När jag ankom till Luleå för styrelsemötet så fick jag det fasansfulla beskedet att en väldigt fin människa inte finns med oss längre. Det  kom ganska oväntat och alla är som i chock fortfarande. Vi hade vårt möte men det kändes inte som det viktigaste i livet just då.
Tänker på vad familjen gör i denna stund. Vad gör man när ens närmaste går bort? Hur går man vidare? Jag vill inte vara med om sånt här, jag hatar döden. Mamma och pappa måste leva i evighet för vad ska jag göra utan dom? Och Daniel och syster och NEEEJ tänk på annat nu.

Fick mig extrajobb idag *suck* men bra med bättre lön. Hästen har ju hoppdag idag så det gick ju bra att ta på mig extra då. Tyvärr hade jag tänkt mig att åka och hälsa på A och lilla A idag (har inte frågat än) men det kasnke kan bli imorgon då? Vill så gärna få se den lilla ängeln. Och kanske hålla??! Har också nån liten present att överräcka.

Dags nu att ta på regnjackan och he mig ut i fina vädret *skrattar rått* med Cato. Han vill säkert inte men måste. Cato är ju nämligen jakthunden som inte gillar dåligt väder, han kan gärna hålla sig en hel dag om det regnar. Fast bara om vi är hemma. På jakt då spelar vädret ingen roll.

Pusselipuss /T



Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så välkommen! :)

2009-10-07 @ 13:13:08
Postat av: jennie w

Bebisen var jättesöt

2009-10-07 @ 16:21:50

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0