lugn och cool dag än så länge

Den här dagen har känts produktiv och ostressad. Gjorde som igår och for ut med Cato tidigt. Sen åkte vi direkt till stallet och fixade mat, mockning mm. Tog en prommenad med hund igen och den här gången fick hästen följa med! Det var så mysigt att gå där med mina två älsklingar i solen, båda aldeles rofyllda och lugna.
Hemma nu och har ätit lunch, duschat och har två timmar på mig tills jobbet så jag hinner med att diska undan i köket och sitta ner en stund, skönt.

Gårdagen blev en sen kväll. Var först och hälsade på Anna som har fått jordens sötaste bäbis, sååå liten. Sen skyndade jag till stallet för att få Charmeur vinterskodd. Kommer dit och då är alla hästar ute fortfarande, kvart i åtta på kvällen. Miss i kommunikationen. Arg och upprörd var jag men det har gått över nu iaf. Fick hjälp av hovslagaren(!) att ta in dom inte så glada och rätt så hungriga kusarna.

Nu blev jag plötsligt supertrött. Ska se om det finns nåt på TV:n den har tiden. Tyra eller nåt annat lättsamt kanske.


Puss/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0