stormcheeta- tips till hästfolk

Känns som att jag för tillfället är en varannan dag bloggare. Hinner inte med att sitta här och göra ingenting ser ni! Nåväl, gårdagens premiärridtur gick bra. Och med bra menar jag att jag inte hade vansinnigt ont i kroppen. Charmeur har tyvärr gått många steg bakåt efter två veckors prommenad-ridning. Stelare än nånsin i högersidan så det är bara att börja om från noll då känns det som. Hoppas ändå det släpper ganska fort.

Idag blev det longering, med ställning till vänster i båda varv. Fick lite brådis för klockan tre skulle jag intervjuas av Handelsnytt. Vi får se vad det blir av det, hur närgågna bilder det blev på mina dubbelhakor tex ;0)
Jo och så var jag och hämtade mitt vintertäcke från HEP. Det kommer att bli varmt och gosigt kallaste vinterdagarna. 400 grams fyllning och helhals betyder tungt som tusan. Det var nästan jobbigt att få på det på hästkraken.

Så här snyggt är det, fast jag tog ett lila. Shires stormcheeta Combo

995:- på Helsingborg Equestrian and Pet, mycket prisvärt. Tips till er hästägare därute.

 

Snart dags för Idol där jag ska heja på våra två Pitepojkar som tagit sig vidare. Go Patrik och Go Andreas!!!

 

Vi ses

/T


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0