fasen också

Trodde i min enfald att det skulle gå bra att jobba idag. Icke då, jag fick surt bita i äpplet och ge upp. 3 timmars jobb blev det sen for jag hem. Kände redan efter tio minuter att det var mer än tungt. Hjärnan växte i huvudet och hela jag vart som queezy och illamående.

Det är inte lätt att vara tapper när man är klen.

Snart borde min sambo dyka upp och då ska jag nog följa med honom till stallet. Han skulle fixa det åt mig idag och det får han ju fortfarande men med liiite hjälp och sällskap från mig. Jenny hjälpte mig som sagt igår och idag blir det Daniel. Jag hoppas att jag ska kunna rida igen snart.

Puss på er /T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-19 @ 18:56:40
Postat av: Anonym

Hej du!



Tänkte bara skriva att du ska krya på dig så ses vi igen när du känner dig pigg nog att hänga på cooperationen!



Mvh / Tommy

2009-09-19 @ 22:36:39
Postat av: T.Norberg

Btw. Det är Tommy på ditt jobb. tänkte om det inte framgick. LOL

2009-09-19 @ 22:39:06
URL: http://mrbarracuda.blogspot.com
Postat av: Malin

Krya på dig min älskade syster.

2009-09-20 @ 18:22:12

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0