snirkliga väggar

Yes, yes jag är GRYM! En ynka liten remsa på 10cm är kvar att sättas upp, tyvärr så rusade tiden iväg och det blev Idol så jag lämnar den lilla till imorgon istället. När det är klart och jag har städat bort tapetgrejjorna så kommer såklart en bild på mästerverket. Jag har ännu inte kommit i den stämningen, är fortfarande i fasen sär jag tycker att jag har misslyckats lite här och där. Innerst inne så ser jag dock att det är skitsnyggt.




I badrummet kilar det på framåt. Taket är på plats och spacklat så vi ska troligen måla det imorgon. Fuktspärrsmattan är fastlimmad klart och dessutom är det påbörjat med kaklet. Imorgon blir nog åtminstånde väggarna färdigkaklade. Kanske golvet med?

Vädret idag: det blåser storm och det är skönt att vara inomhus!

/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0