studs och kryss

Jag tänker hålla ut till på söndag med att rida. Låta handen och axeln läka ännu lite till. Idag lånade jag ut min pålle till en tjej i stallet. Hon som har Jojje, Charmeurs polare i hagen. Hm, hon är fortfarande ung och orädd så därför frågade jag om hon ville hoppa i veckan, det blev idag. Det gick jättebra, så vi bestämde att hon ska hoppa med Charmeur varje onsdag. Hur kul låter inte det för poa-pålle?

Annars är det soffan som lockar just nu. Palt-schwimen har infunnit sig, helt sjukt att det aldrig slår fel efter en palt middag.
Om det inte ahde varit för tröttheten så skulle jag nog ha fotat och lagt u lite grejor på tradera. Har endel på lager som behöver få ny ägare. Parfym, en rephandbok för Audi 91-97, en nordic light ljusstake, lite kläder ja ni vet hur mycket man samlar på sig. Lika bra att få lite betalt för skräpet!!

Nä nu har jag suttit och kämpat länge nog för att komma på vad jag ska skriva, *ger upp*

Kram på er! /T

Kommentarer
Postat av: Fia

parfymer, vilka då? Jag kanske vill köpa :)

2009-09-25 @ 07:07:06

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0