smärta, idol och hästaffär

Håhåjaja! Fortfarande mörbultad i kroppen men vid gott mod ändå. Med lite pust och stön så blir det mesta bra. För tillfället är jag mest irriterad över att inte kunna göra allt som vanligt, jag har ju skadat vänster hand och höger axel. Blir lite snett. Handen kan inte gripa ordentligt i saker och axeln gör ont i vissa lägen. Åsså är jag krigsskadad i sidan av ryggen med. Som sagt ändå så är det bara köttskador, inget allvarligt alls.

Jag då som inte kollar så värst mycket på TV är ju glad över att Idol har dragit igång. Det är ett av få program just nu som får mig fastklistrad. Och jag är inte en av dom som tycker juryn är för elak. Jag tycker tvärtom att dom är rätt snälla, sökande med stort ego och noll självkänsla tas ner på jorden medan osäkra, otrygga med dåligt självförtroende får snälla ord trots att dom inte kan ta en ton. Allra bäst gillar jag såklart Anders Bagge, han skulle kunna få sitta i våran soffa och mysa. Gulle-Baggen!

Så vad händer under dagen? Jenny ska ta hand om pålle, det var bestämt redan innan den lilla olyckan. Jag ska försöka och städa lite och iordningställa klart i kontoret. Möblerna är på plats, nu ska bara papper och pärmar hitta rätt också. Sen ska jag och A till Lillan. Jag saknar henne så mycket söt poan. Efter det bli så även ett besök på nya hästaffären bredvid bilprovningen. Roligt! Bra att göra lite saker och koppla bort den stackars kroppen.

Kanske återkommer senare idag?
Kram/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0