ingen strejk

Goda nyheter, vi har åter igen fått fram ett riktigt bra avtal. De som säger att Handels är ett dåligt fackförbund måste ju vakna nu. 4,7% löneökning över en två års period, det gör vårt avtal till det med högst höjning hittills av de som tecknats 2010.
Pjuh, ibland tackar jag herren där uppe för utdelning efter slit och skitgöra. Vissa gånger känns det bara blä allting, skulle mest vilja skrika f-n,f-n,f-n vet du hur mycket tid, MIN TID, jag lägger ner på just dig. Sitter hemma och ringer, mailar, söker i lagtexter - helt utan lön. Åker på olika möten mm när jag egentligen skulle vart ledig.

Men, då kommer det här! Nytt fint avtal som jag känner mig delaktig i. Sweet!!

Hurra!!!
/T

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.

Kram

http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

2010-04-07 @ 22:51:56
URL: http://www.lovemercury.se

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0