annandag påsk

Kort update!

Jag är numera anmäld till körtävlingen i Umeå *gulp*. Har också tagit tag i detta otyg med att Charmeurs pass inte finns, borttappat av Hästak och dom svarar inte i telefon eller på mail. Seriösa hästhandlare my ass. Jaja, på onsdag kommer det ut en som ska gör en ny id kontroll och ritar av honom så sen är det bara att skicka in allt och betala 500 kr. Klart. Hade iaf tur med kostnaden. Trodde att det var hos ASVH som han är reggad (dom tar 1000kr) men så var det inte, SH blir det som jag ska vända mig till då det är en korsning. Klart är dock att 500kr alltid går att använda till något roligare.

En stycke medryttare är funnen, det var väl på tiden tycker jag! Yeey!

Börjar få smått ångest över veckan som kommer. 12 dagar jobb i ett sträck, har pusslat hit och dit för att bli ledig tävlingshelgen, så utvilad kommer jag inte att vara. Ska dock få hjälp med stall och ridning av Maria och min nya medryttare!! Fia ska nog jobba nåt pass åt mig också, tusen tack!!

Huvudvärk. Ska kolla på 24 nu, i soffan.

/T

Ps. Umeå-bor som erbjudit mig bostad under tävlingen: Tusen tack, det är guld värt, men jag ska nog bo på skolan med övriga i laget, åtminstånde denna gång. Mina nerver är på utsidan och jag behöver fokusera på mig själv. Jag kommer inte att vara trevlig alls, uppslukad i mig själv och mina tankar. Jag kommer gärna och hälsar på en annan gång. Eller kom och kolla och heja på oss!! Första start är lördag 24/4 klockan 16.00.

Kommentarer
Postat av: Ida

Yaaaaay.. Im soo happy for ya.. Det kommer att gå sååå jävla bra. Bada häst innan? Putsa utrustning, rengöra skydd.. Du annar inte hur kul det är att vara på tävling :P

2010-04-06 @ 10:15:01
URL: http://nogg.se/neuchadlys
Postat av: Jenny.

Å vad kul gumman !! Kommer hålla alla tummar jag har !!

2010-04-06 @ 13:06:38
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0