Häst Show

Helt plötsligt får jag en snilleblixt! En dröm som jag pratat om i så många år ska jag äntligen genomföra. Tillsammans med en fin vän ska jag besöka Stockholm international horse show, kan ni tänka så fantastiskt?! Flygbiljetten är bokad och betald, hotellet likaså och framförallt så är biljetterna i min hand...


Varsin biljett till fredagens premiär!!!!


Dressyrspecial, biljetter till alla föreställningar

Fatta hur kul det känns. Glad, glad, glad! Det blir dressyr clinic med Edward Gal, han som rider Moorlands Totilas och innehar världsrekordet i kür med helt otroliga 92,3%. Nästintill omöjligt. Det blir hoppning, fyrspannskörning med både Fredrik Persson och han Eriksson som jag just precis nu inte kommer på namnet på. Kändishoppning och en massa kul.
Sen gör det inte ont att det finns en hästmässa att besöka. Nu ska här sparas pengar. Wiihooo!

Puss och kram
/T

Kommentarer
Postat av: Ida

Pirr i magen och lycka i knoppen :)

Årets höjdpunkt.

2010-08-25 @ 10:31:13
Postat av: Jenny.

Avundsjuk, jag blir så avundsjuk.....lalallalala !!

2010-08-26 @ 21:56:21
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0