close-up

God middag och trevlig kväll hos vänner, nyss hemkommen och redo för sängen och en dag på IKEA imorgon. Har provat mina skills i Wii med ett stukat långfinger. Ändå ganska bra, fast jag fick bowla med vänstern och jag tror att det gick betydligt bättre än vad det hade gjort i verkliga livet. Svärdfäktning var min bästa gren.

Hade en lång och kall dag i stallet idag, först så pysslade jag med Charmeurs höpåsar, har inhandlat några super industripennor som ska hålla för tuffa tag. Gul, röd och vit. Jag är ju sådär fjantig och måste ha hjärtan och blommor på höpåsarna. Väldigt lätta att känna igen är dom då.
Jenny hälsade på och hjälpte mig tömköra medans jag fick tillbaka känsel i fingrarna. Sen kom Figaros och Calles mattar till stallet och jag hejade på när Figaros mamma skulle lära sig longera. Ska hjälpa henne imorgon efter IKEA trippen så jag gör inte bort något stall på morgonen utan tar det på kvällstid istället. Kanske tömkör jag Charmeur lite också, han var så söt idag, pigg som en mört efter två -30 dagar och vila. Brallade lite i galoppen men var ändå snäll och lydig. Han vet ju att han inte får göra så men när det spritter i kroppen ;)
Skaffade en riddejt på onsdag då jag tror (hoppas) att fingret är mycket bättre. Jag har ridabstinens nu.

Imorgon blir det ny matta i vardagsrummet, en röd Hellum från IKEA. Det vita lurvmattan ska få en ny ägare och se så glad hon blev! Några lampor och en pall ska också med hem.

Avslutar med en närbild

 

Natti!

/T


Kommentarer
Postat av: Jenny.

Om allt går somde ska kanske jag behöver din experthjälp inom en snart framtid. ;0) Hoppas de var bra på IKEA. Kram.

2010-01-12 @ 12:27:07
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0