singel,vad gör man då?

Min framtid är utstakad vad det verkar. Jag ska agera expertråd, jo man tackar!! Spännande att se vad det gäller för något men såklart man ställer upp på sånt smickrande uppdrag, eller hur?!
Dagens ridlektion blev en tömkörningslektion, mycket givande. Och glad blev jag när Katrine var imponerad över hur lyhörd han är på kommandon, agerar utan tjat. Stolt matte! Morgondagens riddejt som jag fixat har jag fått ställa in, fingret är inte så bra ännu så det känns extra bra att ha kommit igång med tömkörningen så jag inte sliter ut lilla vännen med bara voltarbete. Fucking jävvla finger. Det har minskat i tjocklek men är fortfarande ganska blått och gör ont tyvärr. Någon som vet hur länge det tar innan det bör vara läkt?

Ensam och alén är jag idag och imorgon. Daniel är på uppdrag i Finland, visst är det märkligt att alla hans jobb börjar med tjänsteresor. Tack och lov minskar dom i längd, denna varar bara två dagar. Den förra en vecka. Usch och fy för att vara själv, jag kan då inte vara singel för då vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Skaffa en roommate kasnke. Nåja, behöver inte fundera på sånt för det kommer inte att hända ändå. Pjuh!

IKEA blev en givande affär. För nämnda företag. Även för mig, hittade två Stockholm bordslampor på rea, ord pris 795:- men jag fyndade för 395:- istället. Sen en Aläng bordslanpa till köksfönstret och slutligen två Knubbig lampor, en grön (skön) och en svart.

Aläng lampa Märit löpare, nice!!



Röd Hellum matta till vardagsrummet. Bild på den kommer när nya bordet är på plats också. Inte inhandlat ännu. Jag som gillar starka färger och grönt i både svagt och starkt blev överlycklig när jag såg att dom hade bordslöpare i orange och grönt. Köpte två av varje, hoho. Mer i kassen: BEKVÄM kökspall till stallet, grönt mikrolock, kryddburkar till mamma, röda höpåsar med hjärtan på (rea, ynka 9:-/st), tidskiftsamlare... vett nog hälften glömt.



Ikea Stockholm bordslampa, svårfotad sak men snygg irl

 

Ser nu att löparna på matsalsbordet ligger helt snett. Ska byta tillbaka till mina fina turkosa igen. Dom ligger rakt.

Tack och hej

/T



Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0