)%@£$%)(¤#?`?#%[}\£€#&/(=%)%

Trött som en bäver, kan bara gisaa hur min sambo känner sig. Båda har vi haft konferens hela dagen med skillnaden att han är kvar än och började jobba 7.30 hmmm.
Själv har jag då varit på upptaktskonferens i Boden med Handels. Tyvärr fick vi den sämsta lokalen någonsin att vara i. I källaren med noll luftkonditionering och 55 personer går inte ihop. Mitt huvud håller på att sprängas just men annars är det väl ok.
Hann hem precis så jag kunde snöra på ridkläder och skynda till stallet. Snabborsta och snabbsadla. Ridlektion klockan 18, check. Dock var det inte en helt fridfull upplevelse. Har inte ridit på exakt två veckor pga fingret som jag nu konstaterat har en spricka eller fraktur, mest troligt spricka enligt mig. Ridningen blev så stundtals smärtsam då jag dunkade i det i hästryggen lite nu och då. Resultatet av det blev istället att jag höll högerhanden högt upp och tappade all känsla, att dessutom rida en pigg och uttråkad häst gjorde det inte lättare. Kändes nästan som att han hade velat göra nåt bocksprång bara för att avreagera sig, stackarn. Men nej, han var så snäll.
Tror det blir tömkörning imorgon med galopp fattningar. Det tror jag han blir glad av!

Sluttråkat med hästprat, nu ska jag krypa i kojs och vänta på att Daniel kommer hem.

Puss/T

Kommentarer
Postat av: Maria

Gulle dig!! Vilken fin lackhylla jag fann på bron när jag kom hem :))!! 1000 TACK!!



Puss och kram!

2010-01-21 @ 21:35:07
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0