hejdå csn, kommer inte att sakna dig

Gode nöjd jag känner mig nu! Hämtade in posten förrut och hade ett brev från CSN, detta monster som bara vill ha och ha. Men nu ser ni har jag tjänat stålar, 72 kronor har jag FÅTT av dom och hela skulden är därmed betald. Inte visste jag att mina extra inbetalningar förra året skulle ränta så bra, hehe. Avskrivning små belopp kallas det.
Nu är det ju inte så att min ekonomi hade stått och rasat med den nätta summan men av princip så känns det mycket bra att snuva dom på lite grann, för sämre lånevillkor får man leta efter.

Just precis hemkommen från en trevlig middag hos mams-paps och nu blir det som vanligt en film för oss på skolgatan. Ovanligt *ler*.

Kram/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0