i k e a h a p a r a n d a

Tur i oturen att det blev så kallt precis nu när jag har ont i fingret. Igår fick pållarna komma in tidigare eftersom det var under -30 på termometern, samma gäller idag. I vanliga fall kommer dom ut klockan 06.00 och tas in 21.00. Är man i stallet efter 18.00 så tar man in sin egen häst, det betyder att dom är ute 12-15 timmar/dygn!

Är i behov av en IKEA tripp snart. Behöver bla en matta. Söndag och tisdag passar mig.

Just därför måste jag möbelsurfa lite prick nu. På återseende.

/T

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Theres! Maria tipsade mig om den där hjälmlampan som du hade fått i julklapp. Ser superfin ut! Har du hunnit testa den nånting?



Kram

2010-01-08 @ 10:54:15
URL: http://klumgarden.cybersite.se
Postat av: Jenny.

Jag måste oxå på IKEA, synd bara att det blivit så sjukligt kallt.

Idag är jag hemma och tycker synd om mig själv, feber och du vet det dära som vi kvinnor bara kan ha. Men i morgon ska jag vara pigg och redo att lukta på hästskit !! =0).

2010-01-08 @ 11:49:05
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0