inte nu igen!!!

Långt mellan uppdateringarna nu men det blir så när man har ett liv. Dvs jobb, häst och en skön säng! Jag har gjort det igen btw. Denna gång är det höger långfinger aka fuck-fingret som råkat i klister. Troligen en stukning eller nått annat smärtsamt. Det lät PANG och så gjorde det ont. Inget brutet, också det i vanlig ordning, så det är prima liv i tösen!
Daniel följer mig imorgon när jag har utsläpp av hästar. Vet inte hur snabbt jag jobbar med min krigsskada. Upp före tuppen klockan 5 är det som gäller. För i detta nya stall är det frukost och utgång klockan 6. Skönt för pållar jobbigt för mattar.

Puss/T

Kommentarer
Postat av: Maria

IKEA! IKEA!

2010-01-07 @ 18:37:37
URL: http://oppabergasa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-08 @ 00:36:45

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0