morgondagen fullbokad

8.30 imorgon så har jag klipp och färg tid hos frissan. Klippet är inte så svårt, jag har ju hittat vad jag trivs i för tillfället, färgen är jag dock osäker på. I nästan 10 år har jag haft mina blonda slingor under det bruna och nu är dom borta. Saknar dom lite men är också inne på lite andra alternativ. Funderar tex på om jag ska färga hela håret mörkbrunt som vanligt med eller utan blekta, breda slingor under, eller om jag ska göra lite highlights och rent av ljusa upp mig inför sommaren?

Får sova på saken, det är inte så många timmar kvar att fundera på.

Preliminärt då så kommer veterinären (Jochen) imorgon eftermiddag och kollar på Solle och Charmeur. Damn, jag börjar bli lite nervös. Är jag alldeles för lugn och icke-oroad? Kommer jag att få en chock för att det är mycket mer allvarligt än vad jag trodde? Huhu kan man inte bara få sticka huvudet i sanden och vänta tills det går över.
Lillgubben har då iaf fått beta litegrann varje dag och nu vill han inte äta vare sig hö eller kraftfoder. Vi är nere på knappt halv ranson kraftfoder som jag ger när jag är där så att inte hans polare äter upp det istället.
Snart är det betessläpp och då blir det säkert ordning på ätandet igen!

Kram/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0