summering

Morr och en massa svordomar "&%¤(/%${\%@£$][§ Rev just av en nagel och det blöder och gör ont. SKIIIT.

För övrigt så är jag hästskötare till Elmer i tre veckor framöver. Känns roligt att få det förtroendet för han är mammas ögonsten. Men jag lovar att jag gör mitt yttersta för att ta hand om honom på bästa sätt! Charmeur då, han har börjat trava igång och i veckan ska han också få galoppera. Känns lite svårt det där för hans skada är ju så diffus. Märks inte alltid av.

Fyller min to-do-list med orimligt mycket och det slutar allt som mest med att inget blir gjort istället.

Sommaren har kommit igång på jobbet. Sjukt mycket idag och det är ju bara tisdag. Midsommar till helgen och jag jobbar dom värsta dagarna, onsdag och torsdag. Huvva för den stressen. Jag märker då inte att vi fått ytterligare konkurrens från Willys, no no. För att se något positivt i midsommarhetsen så går dagarna väldigt fort, hann som bara komma dit i morse så skulle jag gå hem igen!

Mja ungefär så kan man sammanfatta den senaste tiden.

Kram /T

oj kaffesugen nanting prick nu

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0