grattis Daniel

Idag är det födelsedag i huset så när klockan blir lite mer ska jag iväg och handla några saker och köpa en tårta eller fika. Värsta stora solen på himlen idag! Mysigt! Cato han trivs med livet. Hans favorit syssla såhär på våren är ju att ligga och värma sig i solstrimmor, ni vet när solen lyser in genom fönstret och det blir en stekhet strimma på golvet. Där ligger han och jäser!
I eftermiddag kommer ytterligare en tjej och provrider. Jag hoppas det kommer att funka. Och hoppas att Charmeur visar sig från sin bästa sida, det gjorde han inte igår. Han var väldigt stressad av någon anledning.

Skulle egentligen ha haft körträning med Rolf idag men det blev inställt tyvärr. Skit också, jag behöver verkligen få träna ordentligt, nästa tillfälle blir den 15 april och sen är det tävling helgen efter det. Inte tänka mer på det nu, magen knyter sig igen...

Skakar av mig allt obehag och ser fram mot den här dagen. Presenter, tårta och våfflor.

det ska gå bra, det ska gå bra, det ska gå bra

/T

Kommentarer
Postat av: Maria

Underskatta inte den mentala träningen, jag inbillade mig jämt att nervositeten åkte ner i mina älskade favoritridstövlar, allt kändes mycket bättre då!! Funkade rätt ok för det mesta! Angående tävling känner jag att det är värst innan tävling, speciellt när anmälan just är ivägskickad, skönast är det när det är över :)). Du och prinsen kommer iaf att fixa det här galant!!!

2010-03-25 @ 13:58:54
URL: http://oppabergasa.blogg.se/
Postat av: Malin

Ett stort GRATTIS till Daniel :o)

Kramar från syster med familj.

2010-03-25 @ 18:42:19

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0