morning love

Klev upp imorse, trött som en bäver och håret på ända. Får en puss och
-Du är mitt lilla penntroll!
Det är fint att ha nån som älskar en för den man är!

Stall är fixat på morgonen, Cato var med och hjälpte till. Lekte mest med katterna dock. Charmeuren trivdes i hagen, solen lyser äntligen och ska visst göra det till på söndag då det återigen ska snöa. Nu är det jobb och sånt. Imorgon ska jag på vårdcentralen för att kolla på mitt finger. Det som först var stukat och sen brutet (egen diagnos), det är hur som helst inte bra än och det har gått över 8 veckor.

Ringt på en annons idag. Billig körsele. Sjukdoms-billig sele så jag hoppas att den blir min. Fick inget svar tyvärr så jag mailade och provar väl ringa sen ikväll också. Håll tummar för det med då!!

Kram/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0