strömlös

Gårdagskvällen var mörk! Travade på som bäst på ridplan och poff så blev det svart som i graven. Fick avbryta eftersom jag inte såg något, nästan. Övertygade Charmeur att det var ok att gå in i stallet trots mörkret, det var becksvart därinne, fumlade mig längst in i köket och hittade min pannlampa och lyckades med hjälp av den ta av sadel, träns och skydd.
Hemma fanns det inte heller någon ström så efter att ha tänt lite ljus och så ringde jag runt. Jobbigt att inse vad beroende jag är av tv, dator, internet - ja elektricitet. Tycker inte om att vara med mig själv allt för länge så när då Daniel dessutom är out of town blev det lite tufft MEN jag klarat iaf, har sovit gott och vaknat imorse.

Jobb till 16 idag, sen middag hos mams-paps, sen stall och intag av hästar. Har snabbspolat mig genom melodifestivalen andra chansen också. Suck så värdelöst. Fast jag gillade Kalle Moraeus och Orsa spelmän med Underbart. Synd att den fick däng av Jessica Andersson med ja-vad-var-det-för-låt.
Synd också att inte Pauline gick viadre med Sucker for love.

Nu då dags för nattvila och sen upp klockan fem för att ha morgonjouren i stallet. Önska mig lycka till att det går bra med Goofy som visst vilar och är tokig för tillfället. Känner mig lite pirrig över det... In gick då bra idag, alltid något.

Godnatt med er!
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0