vasalöparen

Men guuud, giv mig kraft!!! Har absolut noll energi, höll tusan och somna vid ratten på väg mot stallet imorse och sen tog det tid för utan ände allt från utsläpp till mockning. Sista hästen gick ut kvart i sju, sen tog det ytterligare två timmar för mig att mocka och fixa mat. Slow motion alltså.

Hemma från nio och pinsamt nog har jag nog f-n legat på soffan sen dess. Tagit en längre lur med Vasaloppet i bakgrunden. Vaknade för en stund sen och skämdes över att vara slut och färdig för ingenting när min sambo kämpar på i spåret. Jo jag var ju halvvaken och såg spurtstriden mellan Brink och Tynell, jadå lite koll har jag.
12:12:54 var han (Daniel) i Evertsberg, halvvägs. Jag hoppas han var där innan det blev trafikstockning. Såg ut att vara sjuka mängder folk där, hoho.

Vi ses väl i Oxberg nästa. Håll ett getöga på 10805 i spåret, han kanske vinkar!!

PoK/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0