vi ska tävla!

Känns riktigt kul att vara jag nu! Igår kväll hade vi körmöte i stallet och planerade för den kommande säsongen. Grans rid- och körsällskap ska starta ett lag i div 2, jag och Charmeur är ett av ekipagen!! Känns mycket spännande och MASSOR läskigt, jag har ju noll tävlingsnerver och pulsen drar iväg bara nu när jag skriver om det. Dock så känns det väldigt kul och som en utmaning för mig personligen, att komma över den där hemska scenskräcken. Det som jag ogillar med tävlingar är just det att det sitter folk och bedömer mig och mina prestationer.
Första tävlingen är om bara en månad, 24-25 april i Umeå. Inomhus så det är bara två av tre moment, dressyr och precision. Lagom uppvärmning.

*gulp*

Nu är jag så nervös, vad har jag gett mig i i???

/T

Kommentarer
Postat av: jennie w

Gud vad roligt, kommer att gå super han såg kanonfin ut på bilderna.

Kram

2010-03-18 @ 14:58:51
URL: http://jewi.blogg.se/
Postat av: Ida

Weei :) Klart att du ska, jag kommer att vara där och peppa dig :) weeeeeiiiiii

2010-03-18 @ 15:29:03
URL: http://nogg.se/neuchadlys
Postat av: Emma A

Åh det låter jätte spännande :) Skulle vara så roligt om jag kunde åka dit o kolla och samtidigt få träffa charmeur igen :) Lycka till med träningen sålänge! Kramar

2010-03-19 @ 11:53:51
Postat av: Cissi

Men så spännande, skulle ju va topp om vi kunde ses. Behöver du nånstans att bo, så är du välkommen :)

2010-03-21 @ 20:03:57
Postat av: Anna

Men så kuuuul!! Fy vad du har blivit duktig, en riktig hästmänniska har du blivit! Jag måste komma och kolla någon gång när du kör!

Anna och Lillan

2010-03-22 @ 08:31:47
Postat av: Malin

Du kommer att klara detta galant. Lycka till syrran :o)

2010-03-24 @ 16:56:31

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0