partey

Hade en väldigt trevlig kväll igår, först med grillning här hemma och sen utgång med Ida och Maria. Det hela började som välplanerat i mitt huvud men urartade i att jag inte hann förbereda något. Inte städa heller. Vi fick dock mat tillslut och den blev god, men å andra sidan hur kan man misslyckas med att grilla korv?

Dansgolvet på Challenge blev varmt trots den urusla musiken. Stackars dj pojken hade fullt upp med att värja sig från alla fulla, extremt lättklädda tjejer som rotade i hans skivor och slingrade sig runt hans kropp. Han var söt- ville nypa kinderna på´n. Hoppas för hans skull att det var brudarna som önskade all hiphop för annars var han kass. Enadst två Lady Gaga på hela kvällen... Say What?

Mer då så kan jag konstatera att jag inte är en flitig utgångare och därmed fick en smärre chock av att se vad flickorna har på sig. Det är ju rena rama gå på gatan modet. Förskräckligt! Känner mig som en gammal tant med mina 28 pryda år.

Nu ska jag rensa mina skosulor från glassplitter, kolla scrubs och sen åka till stallet och ge lunch.

Peace
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0