så mycket

Home sweet home!

Har varit på en mycket givande kurs i Handels regi. Lärt mig lite matnyttigt, växt ytterligare som människa (växer lite för varje sån här grej jag är på), träffat nya spännande människor och haft trevligt i två dagar.

Visst är det ändå något visst med att komma hem och mötas av en Cato som nästan kryper ur skinnet för att mamma varit borta en natt. Gudars vad han har berättat mycket för mig, höll aldrig på att sluta prata med mig! Söt grisen!

Nu väntar jag på att ugnen ska bli varm så jag kan slänga in en pannkaka i den och sen packa upp min väska. I övrigt bjuder kvällen på lite häst. Har stalljour ikväll. Smått abstinens har jag, inte bara för att jag nu har varit borta men för att jag har så lite stalltid resten av veckan också. Jobbar tokigt på fredag och lördag så då har jag hjälp och sen imorgon så blev det lektioner på kvällen då jag jobber. Sarah fick ta min ridtid så ja, det blir väl på söndag som jag gör något vettigt med min pålle skulle jag tro.

Sen händer det så mycket spännande runt omkring mig också. Ida som har köpt häst tex!! Så jäkla snygg! En helt sjukt fin 2-årig hingst, bruksnordis. Så jag ser fram mot att kika på honom irl så fort han kommer upp till Piteå.

Ja det var lite av vad som händer och sker. Nu håller jag på att dö av hunger.

Puss /T

Kommentarer
Postat av: Joline [Hobbyfotograf & personliga armband!]

SVAR: Tavk för tipset! Ska kolla upp den sadeln :) Är det i läder då eftersom man skulle göra en sån insmörjning?

Jag hämtar hem honom 20 maj, behöver jag säga att jag längtar?? :D

2010-05-08 @ 14:42:20
URL: http://rangelben.blogg.se/
Postat av: Joline

Har tittat på sadeln från Pfiff nu, och det verkar ju helt ok :) Men kan inte hitta någon tillhörande pad. Vet du vart man kan få tag på en bra pad som passar den sadeln? Den från Hööks är för mjuk och den från Börjes för hård har jag hört.

2010-05-08 @ 17:52:20
URL: http://rangelben.blogg.se/
Postat av: Joline

Tack igen! :)

2010-05-09 @ 12:09:18
URL: http://rangelben.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0