jag är en stolt hästnörd

Det känns som att sommaren är här nu! Våren blev som inte utan det har bara smällt till så tinade den sista snön bort och gräset växer som gräs. Dagen har spenderats i hästars tecken. På förmiddagen så for jag ut till Tottes stall och var med när Elmer kastrerades, mycket intressant med hästtestiklar ;D. Sen for jag hem en kort sväng, hämtade Cato, mötte Ida på Hawai och köpte med ytterst välbehövlig mat. Åt i stallet och for sen ut på en tur med rockarden i skogen. Cato fick hänga på, sprang brevid en stund och hoppade sen upp och åkte han med. Fina,fina Cato och fina, fina Charmeur!



Nu på kvällen har jag varit iväg hos svärfar och ätit middag och sen, hör och häpna! varit till stallet igen ;). Hade den lättaste kvällsjouren på jorden. Alla hästar står ute nu så det var bara att utfodra, larma och åka. I och för sig så vart jag ändå där i 40 minuter, dom är ju så fina småpållarna.
Om några minuter är det inför eurovision tror jag. Det vill jag se.

Puss,kram
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0