maler på om bilen

Har gjort en sväng på stan idag och uträttat lite viktigt. Tex köpt lusern och betfor till kraken, köpt mig en fräsch borste och därmed kastat den gamla äckliga. Sen kom jag hem och somnade på soffan istället för att städa.
For till stallet ganska sent och kom hem nu nyss.

Gjorde precis min vanliga internet runda och hittade toyotan, nu ligger den ute på blocket, huja hoppas det är nån snäll människa som köper den. Få se då sen om vi om några år säljer hondan också, när jag har fäst mig vid den... Jag behöver trygghet i mitt liv och bilen är viktig.
Missförstå mig rätt nu för jag var med på att byta bil, helt och fullt. Men det kan väl få kännas lite jobbigt ändå? OCH jag gillar den nya mer och mer!

En städrajd då på fredagskvällen? Först ska jag äta strömlida palt till middag.

/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0