härliga häst



Ida med sin underbara hest

Helt plötsligt drog klockan iväg och jag var ute med Charmeur i tre timmar!! Först red jag 75min, kom tillbaka till betet och hämtade upp Ida och Elmer som skulle ut på sin andra tur i livet. Där drog tiden också iväg för det gick så bra och en timma passerade nog. Det slutar inte där för sen red jag på en volt i gräset medans Ida fotade oss. Charmeur var så fin och jag var nöjd och glad.

Kul är det att Elmer är så duktig, hur stabil som helst. Vi skrittade den långa biten till skogen och gick sen offroad över stock och ris. Inga problem! Han lyfte på bakbenen alldeles förträffligt. Vad mer som är roligt är ju att dom två blivit så bra vänner, två riktiga kompisar. Dom busar, äter och vilar ihop!





försökte få till en kyss men icke

Håller tummarna för en fin höstkväll med kvällssol till veckan. Då blir det photoshoot och förhoppningsvis några fina bilder på mig och prinsen. Nästa gång jag rider ska jag dra ner hjälmen, så där ska den då inte sitta =D







Jag tror bestämt att min blogg har fått en inrikting, en unik sådan, för det mesta jag verkar skriva om är hästar och sen lite politik. Politisk hästblogg, jojo!



Jo jag är stolt över min häst och jag älskar honom väldigt mycket!!!

Det var allt från mig timmen är sen och jag ska dra mig tillbaka.
Puss och hej
/T

Kommentarer
Postat av: Ida

Ah, fint inlägg. Charmeur är så vacker <3

Ja vi får ta en kväll i veckan och fota :)

2010-09-05 @ 11:56:09
URL: http://nogg,se/neuchadlys
Postat av: Jenny,

Vilka snyggingar ni har !!

2010-09-09 @ 16:09:15
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0