första inlägget 2011

Ibland leker livet mer än vanligt. Idag var ett sånt tillfälle. Blev så otroligt glad över att få inbjudan till invigning av "garaget" på Mjoön samt födelsedagsfirande för bla min älskade vän Ida. Det var en otroligt bra kväll med många trevliga människor, goda skratt och söta barn!
Innan dess hade jag en bra upplevelse i stallet också, inte för att det brukar vara dåligt men jag är särskilt nöjd med dagens ridning, Charmeur skötte sig så bra och var så duktig. Älskar min häst, min bästa vän <3

Oki, sov sött då!

/T


Kommentarer
Postat av: Oscar

Tjena



Har du en pojkvän/sambo som heter Daniel Andersson?

2011-02-08 @ 20:39:42
Postat av: T

Ja



och vem vill veta?????

2011-02-27 @ 23:19:58

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0