sorry

Varning för ett skrytsamt egoboost inlägg.
Hoppa över om du inte vill läsa "hur himla duuuktig jag har varit" skryt.
 
Precis nu känner jag mig nöjd med dagen. Hästutsläpp för andra dagen i rad, sen tid hos Jessica för klipp och färg av håret. Plockade även ögonbrynen och fick tips om en plockare med inbyggd lampa. Å sånna finesser det finns numera! Fyndade lite smått på Åhlens. Lunch i stallet och mockade till Charmeur, hem och vilade till ett avsnitt Greys (det tar på att ha morgonjour och sen stänga på jobbet och sen har morgonjour igen), snöskottning, bar in ved, sen disk, tvätt och matlagning. Glömde, en tripp till återvinningsstationen blev det också!
Det kanske inte var så mycket egentligen men i min stressade hjärna så var det det. Och det känns bra, som att jag är i fas med livet just för dagen i alla fall. Imorgon får jag träffa Maria, Fia och småttingarna. Mmm bäbismys och innan dess hästmys. Känner redan nu att imorgon är en BRA dag!!
 
Nu på kvällen har jag fått se både Arga snickaren och Greys, inte illa. Plus fått serverat en äggtoddy som hör och häpna var riktigt riktigt god.
 
1 äggula
2msk socker
en plutt kakao
vispas pösigt
värm 2 dl mjölk, ta av precis innan det kokar
 
Häll mjölk, äggvisp, 1,5cl konjak i ett glas, sprinkla kakao på toppen. Servera!
 
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0