stress och så kattjäveln på det

Just nu: Vansinnigt stressad över det mesta. Jobbet är sjukt jobbigt nu, vad gäller stress. Julhandel, nyflyttat med nya rutiner och allt vad det innebär, många saker i almanackan. Igår missade jag helt att vi hade fackmöte. Trodde att gårdagen var helt fri från "måsten" förutom städa,tvätta typ det vanliga hemmaköret. Hann då med att julpynta, första advent var ju i söndags men det fanns inte en sekund över till julpynt förra veckan.
 
Även julklappar har jag hunnit fixa några stycken. Nästan alla och slagit in.
I vanliga fall gör jag fina paket men i år har jag inte haft, tid eller energi att lägga på det. Plus att det är första gången jag slår in paket i sällskap av en katt. Hur svårt? Jätte. Julklappssnöre är en riktig trigger för en kattunge. Klumpiga, tjocka Pulver. Han är verkligen den mest osmidiga jag vet. Varje natt åker det ner saker i golvet bara för att han är ett bängel. I natt åkte adventsljusstaken i backen, igår natt rev han ner en blomma så krukan sprack och två lampskärmar gick i kras.
 
ser ju inte helt normal ut heller <3
 
Tur att han är söt emellanåt lillhjärtat för ibland är han väldigt väldigt billig. Cato som bara har tre ben är betydligt smidigare.
 
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0