i media

Igår torsdag hade Handels avd 33 presskonferens på förmiddagen där prblematiken visstidsanställningar togs upp. Hur det påverkar all personal, även den fasta. Efteråt blev jag intervjuad av sveriges radio, SVT 24 och Nordnytt. Jag kom med i inslagen från de två förstnämnda men inte i Nordnytt tyvärr. Tyvärr därför att det var den bästa intervjun. Men men man kan inte få allt här i livet.
 
Jag visste det inte själv men tydligen så har inslaget som svt24 gjorde visats på morgonen och det var flera kunder som sett det. Roligt!
 
Länk till radioinslaget
 
Och en länk till svt24, hittar inte inbäddningskoden. Tror att det ska gå att göra det men jaja.. Inslaget heter Handels kräver bättre arbetsmiljö
 
Theres Sörvåg. Foto: Sveriges Radio Norrbotten.
 
/T

Kommentarer
Postat av: Maria

Stolt över dig & hoppas du är detsamma!!!

Svar: så klart! Fast det är sällan kul att höra sin egen röst :/
Theres

2012-12-02 @ 17:59:26

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0