today was a day just like any other day

Klippning och färgning idag! Härligt känns det. Har ingen efterbild men en från innan när jag satten med min kaffekopp på jobbet (morgonmöte kl 06.30, yeey) och en från frissan med färg i håret. Here U R
 
                                                               
Håller på att bli gammal... så rynkig panna. Botox snart?? Hehe
Äsch, jag ska åldras med värdighet, förutom att mina gråa hår kommer att komma som en total chock den dag jag inte färgar håret längre!
 
/T
 
Just ja, glömde att jag vann en gissningstävling (egentligen var det så att jag heltenkelt kunde räkna ut svaret med hjälp av mobilens kalkylator :)
 


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0