handels i mitt hjärta

Trött så in i... men än är inte veckan slut. Måndag var det avtalskonferens i Luleå. Igår åkte jag upp till Kronogård bortanför Kåbdalis för att delta på personal- och styrelsedagar, supertervliga och givande dagar. Kom hem strax efter 18tiden nu ikväll. Efter lite telefonsamtal så tog jag med Cato på prommis till stallet och Pulver hängde på. Sötnöten!
Väl i stallet kom Ebba och skrämde upp Pulver i ett träd! Stackars liten som inte vågade klättre ner igen, höjdrädd? Anni kom till undsättning och klättrade upp, tusen tack!!!!! Snälla Karaat fungerade som stege upp till nedersta grenen haha. Finhästen.
 
Imorgon blir det möte med kooperativa rådet samt personal- och skyddskommittén på huvudkontoret i Luleå. Sommaren var lugn och fridfull men nu drar allvaret igång. Kul men aningens mycket på en gång. När jag väl är på storheden imorgon så kommer Hööks att få ett besök. Ett schabrak ligger och väntar där och förutom det så har jag lite saker som jag funderar på. Bla en transporthink att hänga i boxen.
 
Nej gäsparna kommer allt tätare så sängen.nu
 
/T

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej jag gjorde ju aldrig det! Glömde som bort de, men hade nog täknt åka tillbaka dit imorgon och inhandla de! ;) bara tråkigt att inte mössan fanns! ;D Haha! Ja visst är de så? ;) Och C var ju helt otroligt fin i sitt nya limegröna schabrak idag! :D

2012-09-07 @ 23:00:48
URL: http://theresekarlssoon.blogg.se

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0