2013 blir nog bättre

Börjar väl med att säga gott nytt år. Min förhoppning är att detta nya år, 2013, ska bli en aning bättre än 2012. Tolvan räknar jag lätt till ett av dom sämre totalt sett. Något positivt från det är att det kan bara bli bättre!
 
Nyåret började med jobb till stängning oå coopan och sen brakmiddag i lpngnäs. Älgfile med hasselbackspotatis mumma!! Ett av mina bättre nyårsfiranden också. Dresscode: långkalsonger. Skönt att bara svida om till det vanliga efter jobbet haha. Cato hände med till Ida och Pulver stannade hemma. När vi kom hem för en stund sen så tyckte jag att han verkar lite skärrad. Kan ju bara ana hur mycket våra grannar har pangat på med raketer. Fy detta otyg. Jävla idioti är det. Pengar som bränns upp och djur som far illa. Uschan buschan.
 
Cato klarade sitt tolvslag rätt bra. Lite rädd var hab, det märktes. Men till skillnad från andra raketrädda jyckar som det bara blir värre för för vaeje år så klarar Cato det bättre och bättre. Det känns skönt! Dock skulle hans nyår vara än mycket bättre om raketerna bara inte fanns. Förbud.nu borde införas. 
 
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0