eeh

Råkade bli fel med filmerna tidigare. Dom skulle ju såklart ha hamnat på hästbloggen, hjärtaCharmeur men asch dom får vara kvar här, tycker att alla borde få se hur himla fin han är!! Min prins <3
 
Idag har jag stressat på som tusan för att hinna allt som måste hinnas. På bara en dag dessutom eftersom alla andra dagar är/var fullbokade med andra måsten. Hursom har jag nu handlat allt hoppas jag till lördag. Blir riktigt kul. Hästloppis på lördag känns också kul fast jag har inga förhoppningar om att få sälja något. Tror att jag kanske har lite för dyra saker men vi får väl se.
 
Nu är det alldeles för sent igen. Tidig dag imorgon som alla andra dagar denna vecka. Vi har bara en bil för tillfället eftersom en visade sig vara en rishög.. Skoja lite men den är på verkstad iaf och har bytt vattenpump, kamrem och en massa andra saker. Inte billigt alls och himla besvärligt att skjutsa och hämta D på jobbet. Är det så det känns att ha barn på dagis? Jag drar till Luleå på lite utbildning inför vecka 6. Jadå det mesta är som vanligt med andra ord!!
 
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0