here goes

Håller på och planerar lite när det blir en lucka. Trerätters måste det vara. Förrätt vet ej, varmrätt kanske smördegsinbakad fläskfilé (svensk såklart) och dessert tror jag på päronpaj. Hinner nog ändra mig några gånger haha.
 
Den 2 februari ska jag på loppis och sälja saker. Man skulle nu kunna tro att jag blivit ordentligt sjuk och feberyrar men nej nej. Fast såklart är det ingen vanlig loppis utan  en hästloppis. Finns annars få saker jag avskyr så mycket som sommarens ständigt återkommande i Badhusparken. En hord av människor, giriga och intesivt letande efter billig skit. Klart att jag fattar att man kan fynda riktigt bra saker också men nja. Inte min grej. Känns ungefär lika peppande som rökrea på elgiganten. Skulle lätt betala pengar för att slippa trängas.
Måste planera in så att jag har ordning på vad som ska säljas. Det finns mycket saker i mina stalllådor ska ni veta.
 
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0