Pitholm och annat

Cato har varit duktig idag. Knappt bort någe alls. Var på Pitholm med Chappe och hans matte, mycket trevligt för både mig och hund. Speciellt för hund som inte varit lös i skogen sen förra veckan pga av den trasiga tassen. Sitter nu och väntar på att D ska komma hem och äta lunch med mig och sen kanske fara och bowla lite, får se hur det blir med tiden. Han får nog raska på lite i såna fall. Ska bli en lugn hemmakväll med vänner och god mat och vin. Tänkte bjuda på något bakat också. Något man äter med sked och med mejeriprodukt till. Smulpaj maybe?
Sen var det då det här med damm, vad gör man för att bli av med det? Spelar ju ingen roll hur mycket man dammsuger och dammtorkar, det finns kvar ändå. Är det bara så att det är hopplöst så länge man har hund i huset. Det måste finnas nåt bra hjälpmedel, luftrenare eller så... Jeg blir gal !!!!!
Bjuder på en Cato bild som avslut. Söt grisen behöver ingen närmare presentation, bilden är bara helt och hållet Cato ut i klospetsarna !
        

Puss och kram /Theres

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Tack! <3 Vet du? Jag kommer trycka BÅDA! :)



Kram

2009-04-05 @ 00:43:45
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0