total lycka

Sjukt, sjukt att jag inte kan sluta le. Tur att öronen sitter som en stopp för annars hade jag sett ut som saturnus med sina ringar! Veterinären ringde 15.15 och medde lade att det blir operation. Knät kändes helt annars när han sov, det gick att räta ut lätt och knastrade ingenting. Röntgen visade inga förändringar heller så nu ligger han på operationsbordet min älskade kille!!

Uj vilken pärs den här dagen har varit. Tror jag behöver en kopp kaffe till min nerver precis nu och sen dråsa ihop i en pöl och bara vänta på nästa samtal när operationen är klar och Cato har vaknat ur narkosen.

Södra hamn, Piteå 2011

 

/T


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0